UITRUSTING : Travlegs, innovatief kampeertafeltje

De Nederlandse Els Kronberg heeft een nieuw concept bedacht voor het tafelen op de camping. Omdat een tafel meenemen niet altijd mogelijk is (zeker niet als je pakweg met tent en fiets op stap bent) maar eigenlijk wel noodzakelijk als je lekker wil koken en gezellig wil eten, bedacht zij de Travlegs.



Zoals de naam het zegt zijn het eigenlijk vier reistafelpootjes in een hoesje, in twee lengtes (46 of 23cm).  Eens in de buurt van de camping haal je bij de groenteboer een kartonnen kistje waarin je de vier poten stopt.  Het hoesje gebruik je als waterafstotend tafelkleedje en klaar is kees!
Voor het gewicht moet je het niet laten, het setje weegt 350gr voor de lange poten en 265gr voor de korte.  Best wel even voor je vertrekt checken of er een groenteboer in de buurt van de camping is ;-)
Voor de prijs moet je het niet laten, de korte set kost 27,50€, de lange 29,50€.










Hieronder een video die alles duidelijk maakt:

2 opmerkingen:

Els Kronberg zei

Ik gebruik Travlegs nu al een paar jaar tijdens mijn fietsvakanties in Europa en mijn ervaring is dat een supermarkt, groot of klein, in 9 van de 10 gevallen wel is te vinden en route naar de camping. Let wel, je moet bij voorkeur een doos selecteren met verstevigde hoeken waar de pootjes precies inpassen. In noodgevallen neem ik een doos met omgeslagen randen. Deze voorzie ik dan van een inkeping zodat ook daar de pootjes inpassen. Eenmaal ge(ver)wend met een tafel wil je eigenlijk niet meer zonder.

Jeroen zei

Leuk product, die ga ik eens proberen tijdens mijn komende kampeervakantie. Ik ga ook rondreizen en heb beperkt ruimte, dus dit lijkt een goede vinding.